Portes obertes virtuals

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, totes les jornades de portes obertes han quedat suspeses pel tancament de centres educatius com a mesura per prevenir l’expansió del virus COVID-19. Per aquest motiu, volem facilitar a totes les famílies interessades la informació necessària per conèixer millor la nostra escola, l’Escola Santa Maria del Mar.

COM ÉS LA NOSTRA ESCOLA?

Per conèixer millor el nostre centre, us recomanem el visionat del següent vídeo:

Els alumnes de l’Escola Santa Maria del Mar es distribueixen en 3 comunitats:

Comunitat de Petits

Voleu veure com treballen per espais els alumnes d’Educació Infantil? No us perdeu aquest vídeo:

Comunitat de Mitjans (1r, 2n i 3r)

En aquest vídeo podeu veure com treballen  per ambients els alumnes de 1r i 2n:

Comunitat de Grans (4t, 5è i 6è)

Petit resum de les activitats realitzades a la comunitat de grans durant el primer trimestre:

PRESENTACIÓ, DÍPTIC I DOSSIER PER A LES FAMÍLIES

Cada any, entreguem a les famílies que visiten l’escola durant la jornada de portes obertes un díptic i un dossier amb informació sobre l’escola. Aquest dossier us pot ajudar a conèixer la nostra manera de treballar, així com els diferents projectes que es porten a terme a l’escola.

DOSSIER PORTES OBERTES

DÍPTIC PORTES OBERTES

INSTAL·LACIONS

Voleu veure la nostra escola per dins? En aquest apartat podreu veure fotografies de molts dels espais de l’escola: Instal·lacions

PÀGINA WEB

Us animem a navegar per la nostra pàgina web. A la portada podeu veure les darreres publicacions. Clicant sobre el botó “menú”, podeu veure el menú amb els diferents apartats de la web. Us recomanem llegir els apartats que fan referència als projectes i als serveis del centre.

CONTACTE

Si després d’aquesta visita virtual teniu dubtes i voleu realitzar-nos alguna pregunta, podeu escriure’ns a l’adreça e3004931@xtec.cat. Us oferim la possibilitat de realitzar videoconferències o trucades telefòniques amb membres del nostre equip. Només caldrà que ens digueu quina és la vostra disponibilitat i acordarem dia i data per realitzar la videoconferència o trucada. Estarem encantats de parlar amb vosaltres i explicar-vos més sobre la nostra escola!

PREGUNTES FREQÜENTS

Hem creat un document amb preguntes freqüents realitzades per algunes famílies:

Preguntes freqüents (FAQs) – Escola Santa Maria del Mar

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA VISITA!

1 comentari

1. Paula

hola,
    Hem fet la visita virtual de portes obertes i ens agradaria poder aclarir alguns dubtes abans de fer la preeinscipció al Centre. Com podriem fer-ho? moltes gràcies.