Preinscripció 2021-22

PREINSCRIPCIÓ 2021-22

Publicacions:

LLISTA BAREM PROVISIONAL (19 d’abril de 2021)

LLISTA BAREM RESOLTES RECLAMACIONS (30 d’abril de 2021)

NÚMERO DE DESEMPAT: 69448 (5 de maig de 2021)

LLISTA BAREM DEFINITIU (7 de maig de 2021)

Informació sobre la sol·licitud i el procés:

WEB PREINSCRIPCIÓ DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ E.INFANTIL

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ E.PRIMÀRIA

COM EMPLENAR LA PREINSCRIPCIÓ?

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres per telèfon (trucant al 977382302 o enviant un Whatsapp al 634777014) o correu electrònic (e3004931@xtec.cat).

OFERTA INICIAL DE PLACES 2021-22

COM ÉS LA NOSTRA ESCOLA?

Per conèixer millor el nostre centre, us recomanem el visionat del següent vídeo:

Els alumnes de l’Escola Santa Maria del Mar es distribueixen en 3 comunitats:

Comunitat de Petits

Voleu veure com treballen per espais els alumnes d’Educació Infantil? No us perdeu aquest vídeo:

Comunitat de Mitjans (1r, 2n i 3r)

En aquest vídeo podeu veure com treballen  per ambients els alumnes de 1r i 2n:

Comunitat de Grans (4t, 5è i 6è)

Petit resum de les activitats realitzades a la comunitat de grans durant el primer trimestre:

PRESENTACIÓ, DÍPTIC I DOSSIER PER A LES FAMÍLIES

Cada any, entreguem a les famílies que visiten l’escola durant la jornada de portes obertes un díptic i un dossier amb informació sobre l’escola. Aquest dossier us pot ajudar a conèixer la nostra manera de treballar, així com els diferents projectes que es porten a terme a l’escola.

DOSSIER PORTES OBERTES

DÍPTIC PORTES OBERTES

INSTAL·LACIONS

Voleu veure la nostra escola per dins? En aquest apartat podreu veure fotografies de molts dels espais de l’escola: Instal·lacions

PÀGINA WEB

Us animem a navegar per la nostra pàgina web. A la portada podeu veure les darreres publicacions. Clicant sobre el botó “menú”, podeu veure el menú amb els diferents apartats de la web. Us recomanem llegir els apartats que fan referència als projectes i als serveis del centre.

CONTACTE

Si després d’aquesta visita virtual teniu dubtes i voleu realitzar-nos alguna pregunta, podeu trucar-nos per telèfon al 977382302 o bé escriure’ns un correu a l’adreça e3004931@xtec.cat.  Estarem encantats de parlar amb vosaltres i explicar-vos més sobre la nostra escola!

PREGUNTES FREQÜENTS

Hem creat un document amb preguntes freqüents realitzades per algunes famílies:

Preguntes freqüents (FAQs) – Escola Santa Maria del Mar

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA VISITA!