LA NOVA NORMALITAT DE L’ESCOLA SANTA MARIA DEL MAR

Com ja sabeu, fa tres setmanes que els alumnes han pogut tornar a l’escola després de 6 mesos. Una escola buida és un espai molt trist i teníem moltes ganes de tornar-los a veure. Estem encantats de poder tenir-los amb nosaltres de nou!

Hem adaptat les nostres instal·lacions i els nostres hàbits per tornar a la nova normalitat. Se’ns fa estrany no poder veure’ns bé les cares, però som tots conscients de la importància de dur posada la mascareta. Tot i això, estem encantats de fer allò que més ens agrada: educar, ensenyar i compartir.

Us deixem unes fotografies de la nova vida al centre.

Fotografies del dia a dia al centre