XVI edició dels Premis 30 d’octubre

El passat dijous l’alcalde Pere Granados, juntament amb la regidora de cultura, MªJosé Rodríguez, i la regidora d’enseyament, Júlia Gómez, van fer entrega dels Premis 30 d’octubre a la creativitat infantil i juvenil entre els alumnes del municipi al TAS.

Estem molt contents i orgullosos ja que tres alumnes de l’escola han estat premiades. La Marta Molero i la Nikol Borislav han estat premiades en l’apartat d’arts plàstiques, mentre que la Mariona Prats ha rebut un premi en l’apartat de literatura catalana i castellana. També volem fer extensiva aquesta felicitació a tots els alumnes finalistes i participants. Enhorabona!