Festa de la Castanyada 2017

El passat divendres 27 d’octubre tots els nens i nenes  de l’escola van celebrar la festa de la Castanyada. Al matí els castanyers i castanyeres de 6è van passar a recollir les castanyes per totes les classes i es van encarregar de repartir el tradicional “pa amb oli” a tots els alumnes. Ja per la tarda, els nostres nens i nenes van realitzar uns fantàstics balls i van poder menjar-se les castanyes, que prèviament havien torrat els pares i mares de l’AMPA.

Volem aprofitar per donar les gràcies a tots els pares, mares i mestres que vau fer possible aquesta festa; i en especial a la nostra mestra de Música (Débora Colomines) i als membres de l’Associació Sal-i-ou, per tot el treball previ en la preparació de les danses. MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!

Us deixem les fotografies de l’acte i els vídeos de totes les danses. Esperem que us agradi!

FOTOGRAFIES:

E. INFANTIL (P3, P4 i P5)

CICLE INICIAL (1r i 2n)

CICLE MITJÀ (3r i 4t)