Xocolatada solidària el 15 de febrer

Estimades famílies,

El compromís social forma part de l’essència de la nostra escola, i és un valor que volem que amari en tota la comunitat educativa.

En aquest sentit, us comuniquem que el proper dijous 15 de febrer de 2018 a les 16.30h farem un berenar solidari amb motiu del Dia Internacional del Càncer Infantil. El preu és d’1 euro i inclou un tall de coca i una xocolatina. Podreu comprar-los al pati de l’escola.

Els diners recaptats aniran íntegrament destinats a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, on es duen a terme projectes pioners en el diagnòstic i tractament del càncer infantil. Podeu trobar més informació sobre aquesta iniciativa a xocolatadasolidaria.org.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Equip Directiu