Visita a la depuradora

Enguany l’alumnat de sisè de primària de l’escola Santa Maria del Mar, com és costum, va realitzar una activitat sobre el coneixement i l’ús de les aigües. Per aquest motiu el 25 de gener, pel matí van fer una activitat a la classe i després van visitar els dipòsits d’emmagatzemament d’aigua a més d’una claveguera que vam veure amb una càmera, i per la tarda vam anar a la depuradora d’aigües residuals de la Pineda.

Amb aquesta activitat, l’alumnat pren consciència del bon ús de l’aigua i del seu tractament.

Una activitat instructiva i lúdica a la vegada. Aquí teniu una petita mostra fotogràfica.

Click aquí per veure més fotos