Suport Escolar Personalitzat (Cicle Inicial i Cicle Superior)

Ja ha arribat l’octubre i molts alumnes de Cicle Inicial i Cicle Superior han començat a assistir a les classes de Suport Escolar Personalitzat (SEP) en horari postlectiu.

El Suport Escolar Personalitzat és un recurs de millora que s’emmarca en el conjunt d’actuacions que el Departament d’Ensenyament impulsa per a l’assoliment de l’èxit escolar de tots els alumnes, amb la finalitat de contribuir a donar resposta a les necessitats individuals d’aprenentatge de cada nen i de cada nena.

Aquest suport es divideix en SEP lectiu (en horari escolar) i SEP postlectiu (en horari extraescolar). Es tracta d’un suport individualitzat o en petit grup destinat a aquells alumnes que el necessiten, ja sigui per reforçar els continguts treballats (SEP de reforç) o per ampliar-los (SEP d’ampliació). És un reforç flexible, temporal i preventiu que vol atendre els diversos ritmes d’aprenentatge dels alumnes.

Us deixem algunes fotografies del grup d’ampliació de 6è, que ha dedicat la primera sessió a resoldre divertits enigmes matemàtics plantejats pel seu mestre. Eren molt difícils, però entre tots han aconseguit resoldre’ls!