SUBVENCIÓ D’ACTIVITATS EDUCATIVES CENTRES EDUCATIUS 2018

Gràcies a la Subvenció d’Activitats Educatives dels Centres Educatius 2018 de l’Ajuntament de Salou hem pogut realitzar totes les activitats de celebració dels “50 anys de l’Escola Santa Maria del Mar”. La inversió en la celebració ha estat de 4879,32€. Es van realitzar les següents activitats:
– Acte institucional d’inauguració dels 50 anys de l’escola
– Cros dels 50 anys de l’escola
– Concurs/confecció de la mascota dels 50 anys de l’escola
– Trobada actuals mestres i antics mestres de l’escola
– Dissenyar i comprar llibretes i mans commemoratius del 50è aniversari de l’escola
– Dissenyar i comprar samarretes commemoratives del 50è aniversari de l’escola
– Gravació d’un Lipdub dels 50 anys de l’escola
– Dissenyar i comprar samarretes First Lego League
– Xapes cos blanc 50è aniversari
– Festa especial graduació 6è
– Carnaval i cos blanc dels 50 anys de l’escola
– Pintura mural exterior 50 anys de l’escola
– Enterrar la càpsula del temps

Pel que fa a les aules d’Eduació Especial, mitjançant la Subvenció d’Activitats Educatives dels Centres Educatius 2018 de l’Ajuntament de Salou, hem pogut dotar les aules d’un ordinador portàtil i dues tablets, amb una inversió de 641,13€. A més, també ens va subvencionar les orles dels alumnes de P5 i 6è del Curs 2017/2018, el cost total va ser de 1229,48€.
Des d’aquí volem agrair el suport de l’Ajuntament que any rere any ha dotat al nostre centre dels recursos econòmics per poder tirar endavant projectes d’innovació i millora. L’Ajuntament continua compromès amb l’educació dels infants en la nostra vila.