Santa Cecília 2019

Al llarg de la setmana, tots els nens i nenes de l’escola han pogut gaudir dels tallers musicals de Santa Cecília. Com podeu veure, han realitzat activitats molt diverses i enriquidores, i ho han passat molt bé!

Audició musical al TAS (Educació Infantil)

El passat dijous 21 de novembre, els nens i nenes de la Comunitat de Petits van anar al TAS a veure l’espectacle musical cromàtic.

Tallers de percussió i corda (1r i 2n)

Dilluns 18 i dimarts 19 els nens i nenes de 1r i 2n van gaudir del taller de percussió i corda, a càrrec de Fernando i Laia, d’Actura 12.

Taller de percussió ètnica (3r i 4t)

Dijous al matí els nens i nenes de 3r i 4t van gaudir d’un taller de percussió a càrrec de Nan Mercader.

Taller de batucada (5è i 6è)

Dijous al matí els alumnes de 5è i 6è van realitzar un taller batucada a càrrec de Jordi Planet.

Guitarra elèctrica

El divendres 22 de novembre el Daniel Ramos, el nostre mestre de música, ens va obsequiar amb una exhibició de guitarra elèctrica per a tots els nens i nenes de l’escola. Aquí podeu veure com van gaudir els alumnes de P4 amb el “solo” de guitarra de la cançó “My Sharona”. Espectacular!