Participació de l’escola al programa mòbils.edu

La nostra escola ha estat un dels 60 centres seleccionats per participar al programa mòbils.edu, impulsat pel Departament d’Educació. El passat 14 de novembre el Conseller d’Educació, el Sr. Josep Bargalló, va fer entrega al director de l’escola del distintiu que acredita la nostra participació en el programa.

“Mòbils.edu” és un pla del Departament d’Educació que impulsa l’ús de dispositius mòbils (en el cas del nostre centre Chromebooks i tauletes) com a tecnologies educatives, integrades en les pràctiques d’aula per adquirir la competència digital de l’alumnat i la millora en la resta de competències, liderat per la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura digital. Els objectius principals d’aquest pla són:

1. Acompanyar els centres i la comunitat educativa en el procés de transformació educativa.
  2. Millorar la competència digital dels alumnes afavorint l’assoliment de les altres competències.
  3. Posar en valor el paper inclusiu de la tecnologia per assolir l’èxit educatiu de tot l’alumnat.

Aquest programa s’implementarà en 3 cursos:

• 2019-20: disseny del projecte.
  • 2020-21: implementació del projecte als cursos de 5è i 6è de Primària.
  • 2021-22: ampliació del projecte a la resta de cursos.

Us adjuntem la infografia explicativa amb els motius que ens han portat a sol·licitar la participació en aquest programa: