Premis Sant Jordi 2021 (Cicle Mitjà i Cicle Superior)

Com ja sabeu, aquest curs hem tornat a celebrar el nostre tradicional Concurs Literari Sant Jordi de manera presencial. Després de les deliberacions dels membres del jurat, ja tenim els guanyadors i guanyadores!

Aquesta tarda hem realitzat l’entrega de premis en els cursos de Cicle Mitjà (3r i 4t) i Cicle Superior (5è i 6è). Volem donar les gràcies a tots els participants, i felicitar-los pels seus treballs. El nivell ha estat molt alt, els membres del jurat ho han tingut ben difícil! També hem fet entrega d’un diploma i un obsequi a la Marta i la Yashvi, que van representar l’escola al Certamen de Lectura en Veu Alta.

Volem agrair també la feina dels membres del jurat, format per membres de l’AMPA i mestres de l’escola. En aquesta ocasió no hem pogut comptar amb la presència de la representació de membres de l’AMPA, a causa de les mesures sanitàries. Esperem que el curs vinent puguem tornar a celebrar aquest acte tots plegats.

El premi per cadascun dels guanyadors/es és un val per valor de 15€, per gastar en llibres o material escolar a la Llibreria Cap Salou (situada al Carrer Barcelona). Tots els premis són a càrrec de l’AMPA de l’escola. Moltes gràcies per fer-ho possible!

Us adjuntem el llistat de guanyadors/es i les fotografies amb el premi:

Fotografies de l’entrega de premis

3r A Cristian

Jannat