Preinscripció per a nous alumnes. Curs 2020-21

En breu, s’iniciarà el període de preinscripció per al curs 2020-21. Si voleu saber més sobre la nostra escola, us convidem a visitar l’apartat PORTES OBERTES VIRTUALS de la nostra web.

Som conscients que triar escola és una decisió difícil, i més tenint en compte que aquest any no heu pogut visitar les escoles a les jornades de portes obertes. Per aquest motiu, us convidem a contactar amb nosaltres per tal de resoldre els dubtes que us puguin sorgir després d’aquesta “visita virtual”.

COM CONTACTAR?
Per mail: e3004931@xtec.cat
Per Whatsapp: 692145254

COM RESOLDREM AQUESTS DUBTES?
Us oferim la possibilitat de realitzar videoconferències o trucades telefòniques amb membres del nostre equip. Només caldrà que ens digueu quina és la vostra disponibilitat i acordarem dia i data per realitzar la videoconferència o trucada. Estarem encantats de parlar amb vosaltres i explicar-vos més sobre la nostra escola!

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ
S’ha fet públic el calendari de preinscripció per al curs 2020-21 (del 13 al 22 de maig). Us adjuntem enllaç amb més informació:

Comunicat govern preinscripció 2020-21

Preinscripcio.gencat.cat

Tan bon punt rebem més informació sobre la preinscripció us la farem arribar a través de la web i les xarxes socials.

MOLTES GRÀCIES!