COMIAT ALUMNES DE 6è

Ara que acabeu aquesta etapa educativa tan important com és la primària, desitgem de tot cor que marxeu del Santa amb un bon record, de l’escola i de tots nosaltres, i estem segur que començareu el segon període d’educació amb tot l’entusiasme. Sabem que ho fareu i que en sou capaços !!!

Ah !!! I no ens n’oblidem. L’escola, l’institut, són coses molt serioses, però també heu d’estar disposats a divertir-vos, a passar-vos-ho bé mentre apreneu i us formeu. No perdeu de vista que ben aviat, “Al setembre comença l’escola i també la xerinola”.

Us deixem un petit resum del vostre pas per l’escola: