Activitats #joemquedoacasa i espai Booktubers

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, els centres educatius del país romandran tancats, com a mínim, fins el proper dia 27 de març. Queden encara molts dies de confinament, i som plenament conscients que el fet que els nens hagin de passar tants dies a casa pot ser difícil de gestionar. De moment, les instruccions que tenim per part del Departament d’Educació són de NO POSAR DEURES als alumnes durant aquest període. Tot i això, podem fer-vos diferents recomanacions d’activitats que els vostres fills i filles poden realitzar de manera VOLUNTÀRIA.

Per aquest motiu, hem obert un nou apartat a la nostra web, anomenat “Activitats #joemquedoacasa”. En aquest apartat podreu trobar activitats per realitzar durant aquests dies de confinament (contes, vídeos, enigmes…). Avui ja hem penjat algunes recomanacions, però volem que aquest espai compti també amb la vostra participació.

Us animeu a compartir amb nosaltres activitats que heu realitzat a casa durant aquests dies? Poden ser jocs, manualitats, enigmes, contes… Creiem que compartir aquests recursos pot ajudar els nostres nens i nenes a passar estones entretingudes durant aquests durs dies de confinament. Per fer-ho, només cal que envieu un correu a e3004931@xtec.cat i nosaltres ens encarregarem de penjar les activitats proposades en aquest espai. A la web santamariadelmar.cat trobareu publicades les activitats dins l’apartat “Activitats #joemquedoacasa”, classificats per categories (manualitats, contes, enigmes…).

A més, hem aprofitat per inaugurar un nou espai a la web, anomenat “Booktubers. Aquest espai està destinat als nens i nenes de Primària amants de la lectura. Volem que aprofitin aquests dies per llegir algun llibre que els agradi. Una vegada acabin el llibre, poden enviar-nos una ressenya (en vídeo) que contingui els següents apartats:

• Nom i autor/a del llibre
  • Explicació breu de l’argument (sense spoilers!)
  • Opinió personal (m’agrada/no m’agrada i per què)

Podeu enviar els vostres vídeos al correu e3004931@xtec.cat, tot i que si el vídeo ocupa més de 20mb haureu de penjar-lo al núvol (Youtube, Google Drive…) i enviar-nos l’enllaç. Podeu enviar-nos un missatge si teniu dificultats per enviar els vídeos, estarem encantats d’ajudar-vos. Tots els vídeos rebuts es compartiran en aquest espai web i els alumnes participants rebran un petit obsequi.

Aprofitem per donar-vos molts ànims en aquests moments tan difícils que ens ha tocat viure.  Seguiu sempre les indicacions de les autoritats i cuideu-vos molt. Estem segurs que, amb l’ajuda de tots, aconseguirem superar aquesta crisi i ens podem retrobar ben aviat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,

CONSELL DE DIRECCIÓ