Booktubers

Benvinguts a l’espai booktubers de l’Escola Santa Maria del Mar!

Sou alumnes de Primària? Us agrada la lectura? Voleu sentir-vos “youtubers” per un dia? Doncs aquest és el vostre espai!

Volem que aprofiteu aquests dies tan durs de confinament per llegir algun llibre que us agradi. Una vegada acabeu el llibre, ens agradaria que ens envieu una ressenya (en vídeo) que contingui els següents apartats:

• Nom i autor/a del llibre
  • Explicació breu de l’argument (sense spoilers!)
  • Opinió personal (m’agrada/no m’agrada i per què)

Podeu enviar els vostres vídeos al correu e3004931@xtec.cat, tot i que si el vídeo ocupa més de 20mb, haureu de penjar-lo al núvol (Youtube, Google Drive…) i enviar-nos l’enllaç. Podeu demanar ajuda als vostres familiars o enviar-nos un missatge si teniu dificultats per enregistrar o enviar els vídeos, estarem encantats d’ajudar-vos. Tots els vídeos rebuts es compartiran en aquest espai de la nostra pàgina web i els alumnes participants rebran un petit obsequi.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!

Què són els booktubers?

Booktubers interessants

VÍDEOS REBUTS

Hiba (5è) – Quin temps farà demà?

Èlia (3r)- Tea Stilton: Misteri entre bastidors

GORKA (3r B) – Tom ‘o clock, assalt al Museu de Cera