“Aprendemos en casa” TVE

“Aprendemos en casa”

RTVE estrena avui dilluns “Aprendemos en casa”, una iniciativa del Ministerio de Educación y Formación Profesional per facilitar l’educació des de la televisió pública al llarg del temps que durin les mesures d’aïllament per contenir el coronavirus.

El dilluns 23 comença l’emissió d’aquest espai en la franja de matí de Clan i La 2, que reforcen així el paper de la televisió lineal amb aquest projecte destinat a tota la població, especialment a aquelles famílies que no disposen de connexió a internet.

Clan, de 6 a 12 anys

Les tres hores de Clan (de 9 a 12h) estaran destinades als alumnes d’Educació Primària:

• De 6 a 8 anys (de 9 a 10h).
  • de 8 a 10 anys (de 10 a 11h).
  • de 10 a 12 anys (d’11 a 12h).

Cada dia de la setmana es treballarà una matèria:

• Matemàtiques, dilluns.
  • Ciències Socials, dimarts.
  • E. Artística i E.Física, dimecres.
  • Llengües, dijous.
  • Ciències Naturals, divendres.

Educlan i “Muévete en casa”

RTVE amplia Educlan, un contingut de Clan en mitjans digitals (web, app i televisions smart). El canal ja compta amb 300 vídeos destinats als més petits.

“Muévete en casa” és un espai de La 2, presentat pel professor de fitness Cesc Escolà.

Enllaç web RTVE