I TROBADA JOCS TRADICIONALS CM

I TROBADA JOCS TRADICIONALS DE LES ESCOLES RURALS DE LA NOGUERA

El passat 19 d’abril els alumnes de 3r i 4t va anar a Balaguer per participar en la I Trobada de Jocs Tradicionals de les Escoles Rurals de la Noguera.Ens van repartir amb grups, amb els alumnes de les altres escoles participants. Així vam poder conèixer-los millor.

Durant tot el dia vam practicar diferents jocs:  bales (caniques), patacons, cementiri, el rellotge, bitlles catalanes, cursa de sacs, etc. Vam utilitzar les instal·lacions del camp de futbol municipal de Balaguer i exteriors. Ens ho vam passar molt bé i vam poder fer nous amics i amigues!!

Ah!! Per si us interessa les escoles participants van ser: E. Arnau Berenguer, E. Alfred Potrony, E. Bonavista, E. Àlber, Zer El Jonc, Zer Romaní, Zer Argelaga, Zer El Montsec, Zer Espernallac i Zer Serra Llarga.

Feu un clic per veure les fotos!