Sol·licituds ajuts individuals de menjador del curs 2020-2021

Estimades famílies.

Ja s’ha obert el període per presentar les sol·licituds d’ajuts individuals de menjador (les beques del menjador) del curs 2020-2021.

Donat que seguim en una situació d’excepcionalitat, us explicarem les instruccions per entregar la sol·licitud aquest any.

FAMÍLIES QUE JA HEU REBUT BECA DE MENJADOR AQUEST CURS I NO HI HA HAGUT CANVIS EN LA VOSTRA UNITAT FAMILIAR

Si no ha hagut canvis en la vostra unitat familiar haureu d’imprimir i signar el full  (TOTHOM QUE SURT AL FULL) que rebreu per correu electrònic, el que posa el nom del vostre fill o filla, el d’aquest missatge NO. En el cas dels menors d’edat, haurà de signar el pare o mare sol·licitant.

Si heu rebut alguna ajuda durant l’any 2019, heu d’aportar els documents que ho demostrin.

Si no heu fet Declaració de la Renda, haureu d’aportar contracte de treball o nòmines que heu tingut durant el 2019.

FAMÍLIES QUE JA HEU REBUT BECA DE MENJADOR AQUEST CURS I HI HA HAGUT CANVIS EN LA VOSTRA UNITAT FAMILIAR

Si heu canviat les dades del padró o les persones que formen la unitat familiar haureu d’imprimir el document adjunt i omplir-lo amb totes les dades i signar al lloc corresponent. En el cas dels menors d’edat, haurà de signar el pare o mare sol·licitant.

Haureu d’aportar fotocòpies dels DNI, NIE o Passaport de tots els membres de la unitat familiar.

Si hi ha hagut separació dels progenitors, heu d’aportar conveni, sentència de divorci o l’acta final de mediació del Departament de Justícia.

FAMÍLIES QUE NO HEU REBUT AQUEST CURS LA BECA DE MENJADOR I LA VOLEU SOL·LICITAR

Heu d’imprimir el document adjunt i omplir-lo amb totes les dades i signar al lloc corresponent. En el cas dels menors d’edat, haurà de signar el pare o mare sol·licitant.

En qualsevol dels 3 casos, i degut a la situació que encara estem vivint recomanem fer la sol·licitud enviant a aquesta adreça de correu l’imprès degudament emplenat i els documents que us hem explicats escanejats o fotografiats. És molt important que tots els documents i signatures es vegin amb claredat.

Si no ho podeu fer o enviar per email, podeu venir al centre de 9h a 13h els següents dies:

Dijous 11 de juny:  Alumnes de 6è del curs 2020-2021 (actualment a 5è)

Divendres 12 de juny:  Alumnes de 5è del curs 2020-2021

Dilluns 15 de juny:  Alumnes de 4t del curs 2020-2021

Dimarts 16 de juny:  Alumnes de 3r del curs 2020-2021

Dimecres 17 de juny:  Alumnes de 2n del curs 2020-2021

Dijous 18 de juny:  Alumnes de 1r del curs 2020-2021

Divendres 19 de juny:  Alumnes de P5 del curs 2020-2021

Dilluns 22 de juny:  Alumnes de P4 del curs 2020-2021

Dimarts 23 de juny:  Alumnes de P3 del curs 2020-2021

Les famílies que tinguin més d’un fill o filla amb beca poden portar-ho tot el mateix dia.

Les famílies que entren a P3 i ja tinguin un germà o germana amb beca a l’escola, ens posarem en contacte amb vosaltres per explicar-vos com ho farem.

ACLARIMENTS!!

– Sobre la documentació a presentar a l’hora de sol·licitar la beca del menjador per al curs 2020-2021.
Tot i que a la sol·licitud no ho diu, si heu rebut l‘ajuda per a pagar el lloguer (alquiler) durant l’any 2019, HEU DE PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ.
La podeu demanar a l’Oficina Local d’Habitatge.
Plaça d’en José Cámara de la Hoz s/n
08923 – Santa Coloma de Gramenet
Telèfon: 933924745
– Heu de signar TOT.
En el requadre del davant ha de signar (firmar) el pare o mare sol·licitant i posar les dades que demanen.
Per darrera heu de signar cada membre de la unitat familiar, si són menors d’edat, ha de signar el pare o mare sol·licitant.
El que ja vau demanar beca el curs passat heu de tornar a signar sota de la graella on surten els noms dels vostres familiars. Signar i escriure el vostre nom o cognom. (Aquest pas no l’heu de fer els que demaneu beca per primer cop).
– Les famílies que vau demanar beca el curs passat heu de tornar a posar les dates de naixements de tots els membres de la unitat familiar.
Les que demaneu per primer cop heu d’omplir totes les caselles.

Us preguem feu difusió pels grups de Whatsapp perquè aquesta informació arribi a tothom.

Moltes gràcies!!

Sol·licitud beca curs 2020-2021