Sant Jordi 2020

Estimades i estimats alumnes,

Volem desitjar-vos de tot cor una bona diada de Sant Jordi, esperant que vosaltres i les vostres famílies estigueu tots bé.

El 23 d’abril és una de les dates més especials per tots i totes les que formem part de l’escola. Aquest any no el podem compartir amb vosaltres com ens agradaria, veient als artistes sobre un escenari, comentant les vostres obres i demanant silenci si us plau des del micro dels presentadors. Com veieu, us trobem molt a faltar, però ja falta un dia menys per tornar a compartir moments com el que acabem de comentar.

Hem volgut dedicar-vos un vídeo per felicitar-vos aquest dia tan especial, esperem que us agradi.