Preinscripions curs 2022-2023 (Actualitzat 21/04/2022)

Benvolguts veïns i veïnes.

Actualitzem l’article amb el llistat de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 21/04/2022.

Llistat de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 21/04/2022

Recordeu que el període per presentar reclamacions és del 22 al 28 d’abril de 2022

El calendari complet de la Preinscripció per al curs 2022-2023 és el següent:

Podeu trobar més informació a la web de Departament d’Educació.

Primària

Secundària

Us volem agrair l’assistència a les jornades de portes obertes i l’interès que heu mostrat per la nostra escola durant aquests dies.

Us destigem tota la sort del món, podeu estar segurs que en qualsevol escola pública de la ciutat els vostres fills i filles rebran una educació excel·lent.

Us deixem aquí un parell de vídeos que vam preparar el curs passat per fer les presentacions de l’escola telemàticament:

Moltes gràcies!!