NOVA WEB !!!

Com podeu veure ja tenim nova web de la nostra escola, en ella podeu trobar tota la informació que necessiteu del centre.

A la pàgina principal trobareu totes les notícies i activitats que fem conjuntament a l’escola. El que abans anomenàvem Bloc de Festes. Hem afegit les notícies d’aquest curs, però les de cursos anteriors continuen penjades aquí.

Tanmateix, els blocs dels diferents cicles continuen funcionant com fins ara, i els podeu trobar a les mateixes adreces:

BLOC D’EDUCACIÓ INFANTIL

BLOC DE CICLE INCIAL

BLOC DE CICLE MITJÀ

BLOC DE CICLE SUPERIOR

AULA DE COLORS

També podeu trobar els enllaços en la el botó de la part superior de la web, on diu BLOCS.

Allà podeu veure l’enllaç al nostre canal de Youtube, on anem penjant els vídeos que anem grabant i on els podeu veure amb més qualitat que en la web.

CANAL YOUTUBE ESCOLA ROSSELLÓ PÒRCEL

Poc a poc anirem completant els apartats que faltan i afegint de nous que esperem siguin del vostre interès.

Esperem els vostres comentaris i suggeriments.

L’equip de mestres.