El Rosselló Pòrcel a la Xarxa de Competències Bàsiques

Benvolgudes famílies,

aquest curs la nostra escola ha decidit forma part de la Xarxa de Competències Bàsiques del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Què vol dir això?

La Xarxa competències bàsiques (Xarxa CB) està formada per un equip de docents d’educació infantil i primària, i d’educació secundària que desenvolupen el treball per competències als seus centres, elaboren instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum per competències bàsiques i comparteixen processos d’autoavaluació.

Es tracta de treballar conjuntament amb altres centres per orientar-nos i millorar dia a dia en el procés d’ensenyament-aprenentatge dels vostres fills i filles.

Aquest curs estem elaborant un bloc, juntament amb altres centres de Barcelona, Sant Adrià, Badalona i Santa Coloma, del procés que seguim per fer un projecte. Hem escollit el projecte que està fent el grup de 4t, “La història de la Prehistòria”.

El podeu visitar en el següent enllaç.