CAMPANYA SOLIDÀRIA

RECOLLIDA DE MATERIAL ESCOLAR PER ALS CAMPAMENTS DE REFUGIATS

Voleu ajudar a persones que ho estan passant molt malament?

Com probablement sabreu, els refugiats són persones que fugen del seu país perquè estan en guerra. El 40% dels més de 4’5 milions de desplaçats per la guerra són nens i nenes menors d’11 anys. La majoria viuen en camps de refugiats en Turquia i Jordània. Allà viuen en tendes de campanya, passen fred, set i gana. Els més petits no poden anar a l’escola.

Per això, els i les alumnes de la classe de 6è hem pensat en fer una campanya de recollida de material escolar per als camps de refugiats de la guerra de Síria, per a què els nens i nenes puguin escriure, dibuixar i pintar. Ajudar a què puguin tenir una escola.

Si voleu aportar material podeu portar: llapis, gomes, colors de tots tipus, llibretes, fulls, pintures, etc.

Tot el material ha de ser nou i el podeu deixar al lloc que hem preparat al vestíbul de l’escola.

Ho podeu fer durant el mes d’abril.

Tot el que aconseguim ho entregarem a l’ONG Gramenet Acció Solidària, que serà l’encarregada de repartir-ho entre els diferents camps de refugiats.

Moltes gràcies per llegir això, col·laborar i ajudar a què els nens i nenes puguin tenir un futur i ser feliços.

Atentament,

La classe de 6è.