3ª Jornada de Pati Actiu

Aquest dissabte dia 15 de febrer, a l’escola Pompeu Fabra, hem celebrat la 3a Jornada de Pati Actiu, on alumnat, famílies i equip docent hem compartit un matí tot fent reformes i millores al pati. Previ a la jornada, es va convocar una reunió d’on van sortir les comissions de cada millora que volíem fer, i des d’on es van preveure els materials i eines necessaris.
Hem pintat un mural i un rocòdrom, hem fet un galliner nou, hem arreglat el pati d’infantil, traient sorra i posant gespa, hem fet manteniment de diversos espais com la cuineta, la zona pícnic… i hem posat els noms als arbres que cada grup té apadrinat en aquesta zona.
A mig matí hem compartit un bon esmorzar per agafar forces.
Des de l’escola volem agrair a les famílies la seva implicació i dedicació, així com també a tot l’equip docent i a les entitats que han col•laborat amb nosaltres.
Junts fem escola!!!