#JOEMQUEDOACASA_Educació Infantil_REPTE10_ACOMIADEM EL CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies i alumnes!

Ha arribat l’hora d’acomiadar-nos, aquest és el nostre desè repte, és a dir el que fa 10, hem completat les dues mans. Alhora podem dir que és el que ens ha costat més de tots. I us explicarem perquè…

Dia a dia ens n’adonem que el curs arriba a la seva fi i que aquest retrobament ple d’abraçades, rialles i emocions a flor de pell tan esperat pet tots/es, haurà de quedar aplaçat per més endavant amb un regust amarg i amb l’esperança que el que ens espera en un futur sempre serà millor i que aquest retrobament hi serà, de ben segur que hi serà!

De mentre, alumnes, famílies i mestres ens toca acomiadar-nos de nou des de la distància amb la qual ens hem anat comunicant i acompanyant mútuament durant tot aquest temps.

Ho hem intentat fer sempre amb la mateixa estima i il·lusió de compartir amb tots/es, la nostra passió per l’educació que us hem intentat fer arribar en cada repte i en cada activitat “a més a més” que us hem anat proposant al llarg de tot aquest temps.

Us fem arribar el nostre propi missatge de comiat, ens hagués agradat fer-ho en directe i compartint abraçades i petons com cada any. Però aquest any ens toca fer-ho des de l’altre costat de la pantalla, però amb més estima que mai!

Us estimem  i no  us diem adéu sinó arreveure!

BON ESTIU FADES, FOLLETS, BRUIXES, BRUIXOTS, DRACS, UNICORNS I FAMÍLIES!!