CELEBREM LES JORNADES CULTURALS

Com ja és costum al Pompeu Fabra, els dies 21, 22 i 23 d’abril, vam celebrar, un any més, les Jornades Culturals. Unes jornades que giren al voltant del projecte interdisciplinari i que cada any preparem amb molta il·lusió.

Han estat tres dies plens d’activitats molt variades; lúdiques, cooperatives, artístiques, que hem compartit tots plegats, dels més petits als més grans.

Malgrat la pandèmia no ens ha permès celebrar la Diada de Sant Jordi tal i com es feia cada any, no hem deixat de fer activitats literàries i plàstiques que han girat entorn a la llegenda. I, per concloure la jornada, vam poder gaudir d’uns bonics i divertits vídeos que van elaborar els alumnes de 6è per tal de que cap alumne/a es quedés sense poder gaudir, un any més, de la famosa llegenda de Sant Jordi! Aprofitem per donar-los-hi les gràcies i felicitar-los pel treball tan elaborat que han fet i l’estona tan agradable que ens van fer passar.

La pandèmia és un fet, però a l’escola ens reinventem perquè als nostres infants els hi incideixi el mínim possible.

Si voleu veure una mostra del què hem fet aquests dies, feu clic als enllaços següents:

Educació Infantil

Cicle Inicial