Projecte pilot Canal de Reporters

PROJECTE PILOT CANAL DE REPORTERS

A l’escola Xerta comença el projecte pilot Canal de Reporters, una eina més per donar a conèixer tot el que passa a l’escola

Alumnat del cicle superior

Aquest curs 2021-2022 l’escola Xerta ha iniciat la participació en un projecte pilot anomenat Canal de Reporters. És una iniciativa on participen també altres escoles de Catalunya. Formar part del projecte ajudarà a l’alumnat a millorar les seves habilitats digitals i les habilitats comunicatives tant orals com escrites. Dels més petits als més grans viuran aquest repte engrescats, amb ganes d’aprendre i de passar-s’ho bé.

Les primeres tasques han estat: crear el consell de redacció amb la implicació de mestres i alumnat, dissenyar un original logotip per part dels nois i noies del cicle superior i treballar la notícia diferenciant si ho és o no, revisant les preguntes que ha de respondre el text, classificant els tipus de notícies…

Alumnat de cicle superior redactant notícies. Fotos realitzades per l’alumnat CS.

La idea de l’escola és aprendre d’aquest projecte per poder ser bons reporters, millorar l’edició de la revista “Recull Escolar” i en un futur crear una ràdio.

A la  pàgina web de l’escola es compartiran les diferents activitats  i s’anirà informant de la participació en aquest projecte de Canal de Reporters.

Logotip dissenyat per Bruna Campanero Gisbert i Pau Mor Mayor