AFA

AFA DE L’ESCOLA XERTA

L’AFA de l’escola ofereix els següents serveis:

Acollida matinal Menjador Extraescolars

AFA són les sigles d’Associació de Famílies d’Alumnes i és l’entitat sense ànim de lucre que agrupa els pares i les mares i familiars dels alumnes de l’escola que de manera voluntària destinen part del seu temps a tasques de l’associació.

La seva finalitat principal és facilitar la participació de les mares i pares en les activitats del centre, contribuir a la millora de la qualitat del sistema i al govern dels centres i facilitar la prestació de serveis fora de l’horari lectiu.

L’AFA té com a funció bàsica treballar, conjuntament amb el centre educatiu, en l’educació dels vostres fills, tot fomentant la comunicació i la participació de les famílies d’alumnes. Així mateix, en general, l’AFA és corresponsable de les activitats educatives del centre, planifica i gestiona les activitats extraescolars, el menjador…

Les associacions de famílies d’alumnes designen un representant de l’AFA en el consell escolar del centre educatiu.