Informació COVID-19

• Flexibilització de la gestió dels casos Covid

Els departaments d’Educació i Salut proposen la flexibilització de la gestió de casos COVID a l’entorn escolar a partir d’aquest dimecres 23 de febrer.

A efectes pràctics, el protocol de gestió de casos Covid quedarà aquest dimecres sense efecte -ja no s’identificaran contactes estrets ni s’indicaran quarantenes.

Els centres escolars i les famílies no hauran de comunicar si el motiu de l’absència a classe de l’alumnat és degut a la COVID.

Per la mateixa raó es deixaran d’emetre les prescripcions de tests d’antígens per al professorat.

Els infants i joves han demostrat que no són, en termes generals, un grup de risc. Les mesures que romandran, de moment, són la mascareta als interiors, els grups de convivència estable i la necessitat de ventilar molt bé les aules, així com les mesures higièniques que van més enllà de la COVID.

Informació extreta del comunicat de premsa del 21 de febrer de 2022