Espai C desvelat

Des de fa algunes setmanes estem parlant de l’Espai C però no hem pogut donar gaire detalls perquè estava en marxa l’operació de descoberta. Ara ja hi ha anat a visitar-lo tothom qui ha volgut. I així ens ho explica un alumne de Cinquè. Aquest curs a l’escola hi ha un espai ocupat per una […]

Espai C desvelat Llegeix més »

Vídeo Menjador

Aquest és el vídeo que el passat 29 d’octubre vam presentar a la reunió de pares, desitgem que us agradi! I us deixem unes fotos d’aquesta setmana de P4 i P5, mireu que contents, les ganyotes i el “postureo” dels nostres nens i nenes… En Misael i en Luis han menjat tant que tenen les

Vídeo Menjador Llegeix més »

TALLER DE MÀGIA

                     Us informem que els dies 17, 18, 19 i 20 de novembre tindrem un TALLER DE MÀGIA a càrrec d’un tallerista. HORARI DE 13h a 15h. Dimarts, 17 de novembre: P4 i P5 Dimecres, 18 de novembre: 1r i 2n Dijous, 19 de novembre: 3r i

TALLER DE MÀGIA Llegeix més »

MURAL DE LA TARDOR

Comencem amb els murals que tant ens agraden… EL MURAL DE LA TARDOR Realitzat per P4 i P5 amb l’ajuda de les nenes i els nens primària… P4 i P5 en dos dies diferents han pintat els seus dibuixos de la Tardor, vam escollir uns quants de cada classe per col·locar al  mural i la

MURAL DE LA TARDOR Llegeix més »

Les Tortugues al MACBA

Tot just començava a ploure i les Tortugues acabats de sortir de la closca del bus arribaven al Macba per tal de descobrir un univers blanc. L’edifici dissenyat per Richard Meier els ha servit per establir un primer contacte amb el món de l’art contemporani. Amagar-se, trobar-se, ajupir-se, caminar sota les rampes i admirar aquell

Les Tortugues al MACBA Llegeix més »

Primera setmana de curs

 Divendres, portem ja cinc dies a l’escola.  Estem molt contents, avui ha estat el primer dia dinant tots  junts, els nens i les nenes de P3 es quedaven al menjador… Tots hem donat la benvinguda als més petitons, i aprofitem per informar als pares que ha estat tot un èxit! Us deixem unes fotos com

Primera setmana de curs Llegeix més »

Ja tornem a ser-hi!

3, 2, 1…Comença el compte enrere                           Benvinguts al nou curs 2015-2016!  Hem estat recuperant forces,  gaudint de la platja, de la família, de les vacances!Ara tenim per endavant un curs ple d’il·lusions, amb noves cares i moltes ganes de gaudir l’estona de

Ja tornem a ser-hi! Llegeix més »

Bones vacances!

Avui últim dia de curs l’equip de Monitors us desitja unes bones vacances d’estiu, ha estat un plaer treballar, disfrutar, ensenyar i aprendre amb els vostres fills i filles! A la nostra estimada “dire” Àngels, desitjar-te molta sort i fins sempre! Lluís, Teresa, MÀngels, Núria, Aldara i David. Us tornem a ensenyar el vídeo de

Bones vacances! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut