Documentació bàsica

• PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE (PEC)

Un dels trets d’identitat del centre fa referència a l’àmbit digital quan diu que integra les TAC en el procés d’ensenyament-aprenentatge i aposta per la competència digital de l’alumnat.

Enllaç al PEC: Projecte Educatiu Sagarra

• NORMES D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE CENTRE (NOFC)

A les NOFC estan detallades les funcions de la coordinadora digital i l’ús dels telèfons mòbils a l’escola. També inclou la normativa d’ús dels dispositius digitals del centre.

Enllaç a les NOFC: NOFC Sagarra

• DOCUMENTS D’INTERÈS DE L’EDC

1. Carta famílies Google for educations

2. Autorització GSuite Sagarra

3. Carta Dinantia

4. Autorització drets d’imatges, veu i dades

5. Autorització d’ús correu electrònic

Xarxes Socials

Pel que fa a les xarxes socials, el centre disposa de tres canals de difusió que es fan servir per comunicar aquelles qüestions més rellevants que es realitzen a l’escola: projectes Magnet, sortides, activitats i propostes dinàmiques, etc.

Totes les xarxes socials són públiques excepte l’Instagram que és privat per les famílies, ja que dins d’aquesta xarxa comuniquem qüestions del dia a dia.

Twitter        Cómo twittear: que es un Tweet, atajos de teclado y fuentes Youtube          YouTube
Instagram   Instagram - Wikipedia, la enciclopedia libre