Màscares II Part

Avui divendres les nenes i els nens de P4 amb la Mireia i la Maitane, han fet el Taller de Màscares, des de l’antifaç clàssic i elegant de Carnestoltes a la bruixa dolenta de la Blancaneus…Aquí us deixem una petita mostra. En Jaime pintant la màscara de la Bruixa de Blancaneus. La Sophie amb la […]

Màscares II Part Llegeix més »

Màscares i bàsquet

Aquesta setmana els nens i les nenes de 4t, 5è i 6è, han començat el mural de Carnaval, la resta han escollit una màscara que serà per guarnir el  menjador o emportar-se a casa.    BONA FEINA NOIS/ES! I ara un petit resum del torneig de bàsquet… De 28 jugadors inscrits/es al principi, avui segon

Màscares i bàsquet Llegeix més »

P4: INVENTAR I JUGAR

Avui els nens i les nenes de P4 amb l’Alexandra han fet jocs diversos: pilotes, motos, caixes…Fins i tot s’han inventat un:” El joc dels Super Herois”. Aquí us deixem unes fotos! La Clara, amb els pèls de punta!! Super feliços! Quina foto més xula!  BON DIMECRES!

P4: INVENTAR I JUGAR Llegeix més »

El Mag Joan

Avui 1r i 2n han gaudit molt amb el Mag Joan…Deixem unes imatges i dos vídeos, s’han quedat bocabadats i han rigut moltíssim, ha estat genial aquest taller de màgia.Moltes gràcies Mag Joan!!! Fins aquí… Bon dimecres!

El Mag Joan Llegeix més »

SAGARRAMÀGIC

Avui ha començat el taller de màgia.El principal objectiu d’aquest taller és apropar als nens al món de la màgia i la il·lusió, fent estona de migdia un espai diferent.Una oportunitat de ser mags per un dia, conèixer  jocs senzills i petites manualitats d’aquest món màgic.Objectius: Potenciar la psicomotricitat fina Desenvolupar la creativitat Treballar la cooperació

SAGARRAMÀGIC Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut