Objectius

Després de valorar els punts forts i els punts febles extrets de la diagnosi, es formulen els següents objectius:

amb la temporització següent:

1. Assolir una bona gestió dels dispositius del centre per garantir un bon funcionament.
  2. Vetllar perquè alumnes, famílies i mestres nouvinguts coneguin la línia pedagògica de l’escola juntament amb l’àmbit digital.
  3. Establir l’avaluació de l’àmbit digital per millorar la competència digital de l’alumnat.
  4. Mantenir un bon pla de comunicació del centre amb els diferents agents de la comunitat.
  5. Fomentar la formació en l’àmbit digital del personal docent per assegurar la millora de la seva competència digital.

La seva temporització es duu a terme al llarg de quatre cursos escolars compresos del curs 22-23 al 25-26 inclosos.