Espai C desvelat

Des de fa algunes setmanes estem parlant de l’Espai C però no hem pogut donar gaire detalls perquè estava en marxa l’operació de descoberta. Ara ja hi ha anat a visitar-lo tothom qui ha volgut. I així ens ho explica un alumne de Cinquè.

Aquest curs a l’escola hi ha un espai ocupat per una artista. La seva especialitat és la ceràmica, fa coses creatives i delicades amb fang. L’espai on treballa és espaiós, agradable, acollidor i divertit. L’artista es diu Nora i és tranquil·la i bonica. Fa coses rares, al·lucinants i especials. A mi m’agradaria anar-hi perquè seria molt emocionant i especial.
Francisco Sagardoy

El funcionament de l’espaiC l’explicarem amb detall en una entrevista que farem a la coordinadora del mateix.

La Nora amb alguns alumnes de Segon el primer dia de visites a l’espaiC

Ben atents a les explicacions de la ceramista.
     Els mes petits observant la Nora treballant.

De ben aprop es veu millor…

Guardant les seves creacions.

Fotos Escola Sagarra

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *