L’hort II Part
Avui ha estat el torn de les nenes i els nens de 3r.La Nuri, encarregada de l’hort els ha donat les eines per continuar amb la feina d’ahir, netejar bé i per últim regar bastant ja que estava molt sec. Bona feina nois/es!
Avui ha estat el torn de les nenes i els nens de 3r.La Nuri, encarregada de l’hort els ha donat les eines per continuar amb la feina d’ahir, netejar bé i per últim regar bastant ja que estava molt sec. Bona feina nois/es!
L’Hort estava ple de fulles i males herbes, els nens i les nenes de 1r, 2n i alguns grans de 4t i 5è, han treballat amb la pala petita i l’aixadeta ( eina igual que l’aixada però més petita, que serveix per fer solcs, obrir forats, plantar o transplantar).Avui han treballat de valent per netejar
Durant la jornada de Carnaval, vam fer moltes fotos. Us mostrem un petit resum: EL CARNESTOLTES VA ARRIBAR I LA GRESCA VA COMENÇAR Les monitores amb complements de nenes petites: un xumet i llacets al cap. De esquerra a dreta:Sara P3, Mireia P4, Núria 5èi 6è, Paula i Maitane (pràctiques), MªÀngels P5, Nuri 3r i
Ahir dimarts els nens i les nenes de P4 i P5, van veure i aprendre a fer formes i figures amb globus amb la Maitane ( monitora de pràctiques): Un gosset, un cor, una espasa…Mentre la Maitane feia les figures la MªÀngels els pintava la cara i la Mireia aquestes fotos tan xules!
TALLER DE GLOBOFLÈXIA Llegeix més »
Us deixem un petit vídeo de la de la classe de psicomotricitat de les tortugues. Està basada en la pràctica psicomotriu Aucouturier, que desenvolupa el coneixement del propi cos dels nens i nenes mitjançant el moviment lliure i l’experimentació amb diferents materials.
PSICOMOTRICITAT A P3 Llegeix més »
Editat Per AfegirPer segon any els alumnes de Primer a Sisè han fet un projecte lliure amb llibretes. Aquesta vegada els i les alumnes han elaborat el seu propi material, amb unes indicacions senzilles i que deixaven prou marge de llibertat de creació. Després de decidir paper per la portada s’havia de triar forma i
Llibretes d’hivern v.2 Llegeix més »
Aquest divendres hem commemorat el dia mundial de la PAU i la NO Violència juntament amb algunes escoles DE TOT EL MÓN. La proposta ens va arribar de l’IES Serrat i Bonastre de Barcelona, es tractava de posar missatges de pau dins de globus blancs. I a les 12,00h totes les escoles hem enlairat els
Dia mundial de la PAU Llegeix més »
Us fem saber que el Rei dels Poca-Soltes al nostre menjador ja ha arribat, i que amb ell l’avorriment ja s’ha acabat! Avui dijous les nenes i els nens de P5 amb la MªÀngels han baixat al pati de primària, mentre es celebrava el Torneig de Bàsquet Mixte i el Taller de polseres, els nostres
El REI DELS POCA-SOLTES JA HA ARRIBAT! Llegeix més »
Avui dimecres després de les mongetes blanques estofades i dels bunyols de bacallà, els nostres petits de P4 amb la Mireia, la MªÀngels i la Maitane s’ho han passat d’allò més bé jugant al pica paret. En Jaime li toca parar Insaf Alvaro L’Amara , l’Alvaro i en Misael L’Amara, en Luisito, en Misael, en
Un, dos, tres, pica paret Llegeix més »
Les polseres de gometes han arribat a l’espai de menjador, teniem nens i nenes que en sabien fer i més que en volen aprendre…La Nuri monitora de 3r i 4t, ha portat molts paquets de gometes i avui ha organitzat un taller de polseres. Les nostres grans també participen La Rebeca amb la seva polsera
TALLER DE TEIXIR POLSERES Llegeix més »