Xocolatada solidària

La 2ª Xocolatada Solidària celebrada a l’Escola Ronçana de Santa Eulàlia ha estat tot un èxit.

A la nova edició de la xocolatada aproximadament hi va haver la participació de 200 famílies.

De la mateixa manera que el curs anterior els infants de l’escola van fer manualitats per vendre i poder recaptar més diners. Aquest curs però, com a novetat, també es van vendre braçalets “Candela” fets pels alumnes de 5è de primària en un taller dut a terme a l’escola.

L’ambient ha estat molt festiu gràcies a la il·lusió de les famílies i mestres i de la participació, durant la festa, d’un grup de música i dues noies que tocaven la flauta.

Amb la venda dels tiquets de la xocolata, les manualitats i algunes donacions per part de famílies, l’escola Ronçana ha superat la recaptació dels curs passat i aquest any ha estat de la xifra de 1.931,27€.

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible.