Xocolatada solidària!

Gràcies a tots i totes per a fer possible que la 1a Xocolatada Solidària de l’escola Ronçana hagi estat un èxit.

S’han pogut recaptar 1.666 € gràcies a la venda de xocolata amb melindros i de les manualitats realitzades pels alumnes de l’escola.També hi ha hagut alguns donatius, des de 2, 10, 20 euros i, fins i tot, un de 150 euros.

Agraïm profundament la implicació d’aquestes famílies i d’altres persones del poble. Gràcies a l’AMPA per acollir la iniciativa amb tanta empenta, a la cuinera de l’escola per preparar la xocolata, als músics, tant als alumnes del nostre centre que estudien a l’escola municipal de música, com al grup de 1r d’ESO que van actuar així com als professors i acompanyants que van fer tot el muntatge i al claustre de l’escola. Cadascú amb el seu granet de sorra ha aconseguit que la xocolatada fos possible.

Moltes, moltes gràcies.