Xocolatada

Començem a preparar la xocolata solidaria i s’organitzarà de la següent manera:

–          El dimarts 16 i el dimecres 17 de febrer els alumnes portaran els diners a la seva mestra tutora. No es donaran tiquets sinó que la mestra farà el control en una llista.

–          El dijous al matí es comptarà el número de berenars que s’han reservat i es farà la comanda al Forn de Perafita per servir-la l’endemà. Com que és coca no envasada (no hem volgut fer brioxeria industrial) us demanen –si esteu interessats– d’acomplir els dies estipulats per fer la compraNo es podran donar berenars que no estiguin reservats prèviament i en el termini establert.

–          El divendres 19 a les 16.30 h, en finalitzar la jornada escolar, la mestra tutora lliurarà el berenar als alumnes que hi hagin participat.

–          Si voleu, podeu fer una fotografia dels vostres fills i filles berenant i enviar-la al correu electrònic de la tutora per fer-ne difusió a la pàgina web.

A més de col·laborar amb aquest berenar, durant la setmana del 16 al 19 de febrer (recordeu que el dilluns 15 és festa de lliure disposició), hi haurà una guardiola a secretaria per fer donatius.

Durant la setmana, de 16 a 17 h, unes mares voluntàries vendran polseres Candela al Bosc del costat de l’escola. La venda es farà per cursos per evitar aglomeracions donada la situació de la Covid-19. Els dies de venda seran:

–        Dimarts 16: P3, P4 i P5

–        Dimecres 17: 1r i 2n

–        Dijous 18: 3r i 4t

–        Divendres 19: 5è i 6è

Us animem a col·laborar ja que tots els diners que es recaptin seran donats íntegrament a l’hospital de Sant Pau per a la investigació del càncer infantil.