Visita Museu de la Ciència i Tècnica de Terrassa

El passat divendres 24 de gener, l’alumnat de sisè vam fer una visita al Museu de la Ciència i Tècnica de Terrassa.

En aquest museu, hem fet un tastet de  l’evolució dels avenços científics i tècnics. Però, sobretot hem après una mica més sobre l’ús de les energies i com l’ ésser humà, pot produir-ne sense la necessitat de contaminar.

Hem pogut comprovar com diferents tipus d’energies són  creades a través dels metalls, com l’electricitat. També, com el moviment de les pales d’un molí poden generar que l’aigua circuli pels llocs que necessitem que ho faci. O bé, fent ús de la nostra força i un bon mecanisme en una màquina simple com una politja, que ens pot facilitar el desplaçament d’objectes, sense la necessitat d’emprar gaires esforços…

Ens ha agradat moltíssim! Ha estat una jornada molt interessant!

Per cert, recomanem la sortida i animem als pares i mares que porteu als vostres fills/es a realitzar aquesta visita.

Alumnat de sisè