Theatre in English!

Com cada curs escolar, els alumnes de 4t, 5è i 6è han anat a veure una obra de teatre en anglès. Aquesta vegada, l’obra s’ha basat en un dels personatges de la mitologia grega més coneguts: l’Ulisses.

Ulisses és l’heroi de l’Odissea d’Homer, un poema èpic que narra les seves aventures quan tornava victoriós de la guerra de Troia. Va trigar deu anys a retornar a Ítaca per retrobar-se amb la seva esposa Penèlope, a qui assetjaven alguns pretendents, i amb el seu fill Telèmac.

Els alumnes de l’escola han pogut gaudir avui, dilluns 9 de març, d’una dramatització de l’obra adaptada per la companyia de teatre educatiu Theatre4schools.

Aquesta obra ha estat treballada prèviament a l’escola a les aules danglès a partir d’una guia didàctica que ens proporciona la mateixa companyia de teatre. Els alumnes han estat convidats a cantar les cançons, ja conegudes per ells, i a convertir-se en actors secundaris durant l’obra. Novament, ha estat una gran experiència!