Preinscripció 2021-22

Última actualització: dilluns 26 d'abril de 2021 a les 15:15

Per consultar el barem cliqueu aquí.

Més informació a la web del departament.

Farem la jornada de portes obertes el dissabte 27 de febrer. Enguany i a causa de la Covid-19, no podrem mantenir el format dels darrers cursos i, seguint les instruccions del Departament d’Educació, farem una organització una mica diferent. Esperem que el curs vinent les condicions sanitàries siguin millors i puguem tornar a celebrar la jornada de Portes Obertes com sempre s’ha fet: amb tots vosaltres.

–   Només hi podran assistir-hi les famílies que volem matricular per primera vegada els seus fills i/o filles en el centre (en el cas de P3, si tenen germans al centre també poden venir).

–   Hi haurà tres horaris: a les 10, a les 11 i a les 12 h. En primer lloc es farà una xerrada informativa i es presentarà el projecte de  l’escola i posteriorment es mostraran les instal·lacions del centre.

–   S’haurà de demanar cita prèvia trucant a l’escola, les sessions són de 10 persones com a màxim.

–   En funció de la demanda es programarà alguna sessió durant la setmana, a les 17:00

Si voleu visitar l’escola per dins us enllacem amb la notícia de les portes obertes virtuals del curs 2020.