Preinscripció 2020-21

PREINSCRIPCIÓ:

Per consultar el barem definitiu consulteu aquí.

I per la normativa aquí.

Com demano hora?

Clica a l’enllaç següent i podràs demanar hora online.

Quantes places s’ofereixen?

En l’enllaç següent ho podeu confirmar

Què es pot fer?

1r) S’ha de demanar hora trucant al telèfon 93 844 81 85 els dies 13, 14, 15 i 18 de maig de 9 a 12 hores (matí) o pel correu de l’escola (a8028102@xtec.cat).

2n) Lliurar la documentació presencialment a l’escola els dies 19, 20, 21 o 22 de maig de 9 a 12 h amb cita prèvia (demanada amb anterioritat).

Si feu la sol·licitud telemàticament:

Un cop finalitzada, es generarà un resguard que juntament amb la documentació acreditativa haureu d’enviar escanejada o fotografiada a la bústia del correu de l’escola (a8028102@xtec.cat). L’escola contestarà el vostre correu justificant-ne la recepció i a partir d’aquest moment la preinscripció estarà feta en ferm.

Si feu la sol·licitud presencialment:

Heu de portar la sol·licitud a l’escola que demaneu en primera opció.

Us recomanem que us baixeu el document de sol·licitud (enllaç) i l’ompliu a casa.

No es pot anar al centre sense cita prèvia.

Es recomana que, sempre que sigui possible, només hi vagi una persona a fer aquest tràmit.

Com seguirà el procés?

Un cop finalitzat el període de preinscripció, es publicaran les llistes amb el barem provisional al web de l’escola amb les dades anonimitzades. Aquestes llistes també es podran consultar al web “Estudiar a Catalunya”. En cursos anteriors, aquestes llistes s’han publicat uns 20 dies després comptant des del darrer dia del període de preinscripció.

En cas de disconformitat amb l’assignació d’escola, la família pot presentar una reclamació per correu electrònic a la bústia del web de l’escola (a8028102@xtec.cat) i també s’habilitarà  un dia i una hora per fer-ho presencialment.

En finalitzar el període de reclamacions, es publicaran les llistes definitives i es farà la confirmació de matrícula del 13 al 17 de juliol, també a través de cita prèvia o enviant la documentació requerida al correu electrònic del centre. Més endavant informarem sobre com anirà aquest procediment.

Encara no disposem de les dates definitives de tot el procés, un cop finalitzat el període de preinscripció, per tant, us demanen que consulteu regularment el nostre web que s’actualitzarà amb tota la informació que rebem.

DOCUMENTACIÓ que cal presentar en el moment de formalitzar la preinscripció:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat del pares o tutors legals. Si l’alumne/a és menor de 14 anys i ja disposa de DNI també s’ha de presentar.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).
  • Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat equivalent.
  • 3 fotografies mida carnet per a educació Infantil i 2 fotografies per a educació Primària.
  • Només si s’escau, per acreditar a efectes de barem:

Per acreditar la renda anual de la unitat familiar:

Documentació acreditativa de ser beneficiari de la renda garantida de ciutadania.

Per acreditar proximitat del domicili de l’alumne/a o, si s’escau proximitat del lloc de treball:

Certificació municipal de convivència de l’alumne on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

Còpia del contracte laboral o certificat emès a l’efecte per l’empresa.

Per acreditar discapacitat de l’alumne, pare, mare, tutor/a o germans igual o superior al 33%:

Original i fotocòpia de la targeta acreditativa  de la discapacitat  o del certificat de discapacitat de la persona que al·lega aquesta condició emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o pels organismes competents d’altres comunitats autònomes

Per acreditar condició legal de família nombrosa i/o monoparental:

Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa i/o monoparental vigent.