Jornades de jocs tradicionals amb les famílies

El passat 25 d’abril les famílies d’Educació Infantil van venir a l’escola per jugar a jocs a l’exterior. La jornada es va dur a terme en motiu de la setmana de l’Educació Física al carrer i, es va aprofitar, per dotar d’activitats lúdiques en català i, a més a més, va permetre obrir l’escola a les famílies en un horari diferent a l’habitual

Durant l’activitat els nens i les nenes van conèixer i jugar a jocs populars catalans com: el pica paret; arrencar cebes; pedra, paper i tisores; sota el pont; terra, mar i aigua. També n’hi havia d’altres com l’aranya o els pescadors. Els nens i nenes més petits van ocupar una bona part dels patis de l’escola i, per grups, van anar visitant les diferents estacions on els esperaven els familiars per explicar-los un joc. Si voleu consultar el llistat de jocs cliqueu aquí.

Gràcies per la gran acollida de les famílies l’activitat ha estat tot un èxit. Els nens i nenes han pogut gaudir moltíssim.