Finalista al Certamen de lectura en veu alta

Enguany hem tornat a participar en el Certamen de lectura en veu alta que organitza La Fundació Enciclopèdia Catalana i la Generalitat de Catalunya dirigida als alumnes de tota Catalunya per promocionar la lectura i la literatura catalana. L’edició d’aquest curs ha estat especial i marcada pel Covid 19, per aquest motiu s’ha fet una proposta de Certamen diferent.

A la nostra escola hi participen els alumnes de 4t de primària i dels 46 nens i nenes que tenim va sortir finalista l’alumne Sergio de 4t A. Després de la primera fase, en Sergio no ha passat a la final territorial, però ho va fer molt bé i estem molt contents de la seva participació. A tots els participants els ha han obsequiat amb un diploma i un llibre. Moltes felicitats Sergio!!!!