Exposicions orals

Els alumnes/as de 6è B, el dia 23 de gener vam fer la exposició oral de català. Per preparar-ho, vam fer una esquema i un guió i la Sandra ens ho va corregir.

Alguns dels temes que es van exposar van ser: la contaminació, el canvi climàtic, els incendis a Austràlia, el desglaç, l’ós panda, la vespa velutina etc…

La nostra companya Roser, va fer l’exposició de les vespes velutines i com que el seu pare treballa amb vespes, va decidir portar un rusc de vespes velutines, per explicar què feien, com es relacionaven… i a la resta de la classe ens va regalar una mostra d’una vespa morta.

Quasi tots els alumnes van portar PowerPoint, imatges, objectes…Tots van ser molt interessants i tots vam aprendre alguna cosa sobre la Terra i allò que podem fer per millorar-la.

Aquí us deixem un vídeo amb fotos de cada exposició.

Martina, Nora i Anna