Continuem sumant!

Com cada curs escolar, des de fa 5 anys, l’alumnat de Cicle Superior de l’Escola Ronçana va participar en un projecte etwinning durant el darrer curs escolar 2019-20: “Rights of the Child” a 5è i “Heads Together” a 6è.

Els alumnes de 5è van realitzar diferents activitats plàstiques, digitals i d’escriptura basades en els drets dels infants, en col·laboració amb una escola de França i una altra d’Itàlia.

Els alumnes de 6è van col·laborar amb nens i nenes d’una escola de Polònia i una altra de Grècia, a partir de la plataforma del mateix Twinspace,  per portar a terme tasques conjuntes relacionades amb la roda de les emocions d’en Robert Plutchik.

Durant els mesos de confinament aquests dos projectes van continuar en marxa, gràcies a la seva vessant digital,  i es van poder realitzar totes les tasques.  El compromís, l’esforç i constància dels alumnes ha estat reconegut un cop més pel Servei Nacional de l’eTwinning  i, un cop més, l’escola ha rebut els corresponents segells de qualitat.