Castanyada

LA CASTANYADA 2018

Benvolguts pares i mares,

S’acosta la celebració de la Castanyada i, com ja sabeu, des de l’escola aprofitem aquesta festa per treballar-ne diferents aspectes a l’aula, a partir dels costums propis del nostre entorn.

També ens agrada acabar-la ajuntant-nos per sentir-nos escola i tancar la celebració amb una exhibició de danses que tots els cursos han estat aprenent durant aquests dies.

Tots els nens i nenes han de portar 15 castanyes amb un tall entre el Dilluns 29 i Dimarts 30 d’Octubre.

El dimecres a la tarda celebrarem la festa de la castanyada i es ballaran les danses. Per ballar-les, els vostres fills i filles hauran de portar:

Educació infantil (P3, P4 i P5)

Pantalons texans foscos i samarreta blanca (llisa i sense lletres ni dibuixos) i mocador triangular de color per posar a les espatlles.

Cicle Inicial (1r)

Pantalons texans i samarreta (llisa sense lletres ni dibuixos) de tons grocs, vermells o taronges

Cicle Inicial (2n)

Pantalons texans i samarreta (llisa i sense lletres ni dibuixos) de tons verds.

Cicle Mitjà (3r)

Pantalons texans i samarreta (llisa i sense lletres ni dibuixos) de tons blaus o liles.

Cicle Mitjà (4t)

Pantalons texans i samarreta (llisa sense lletres ni dibuixos) de tons grocs o blaus

Cicle Superior (5è)

Pantalons texans i samarreta blanca (llisa sense lletres ni dibuixos) i mocador

Cicle Superior (6è)

Nens: Pantalons texans i samarreta blanca o vermella (llisa sense lletres ni dibuixos).

Nenes: Faldilla i samarreta blanca (llisa sense lletres ni dibuixos).

Així doncs us convidem a l’escola el proper dimecres 31 d’octubre, a la tarda, a les 15.05h a les grades de la pista per gaudir de les danses.

SEREU TOTS MOLT BENVINGUTS!

(En cas de pluja, la festa s’ajornarà fins nou avis)

Sta. Eulàlia de Ronçana, octubre del 2018