CAMINEM PEL POBLE: SORTIDA A LA SAGRERA.

Dimarts, dia 2 d’abril, els de tercer hem anat d’excursió a peu pel nostre poble.

Al matí, sortint de l’escola, vam anar seguint el camí de vianants en direcció a la Sagrera. Quan vam arribar a la plaça de l’Ajuntament vam esmorzar i a les 10 vam entrar a la sala gran on ens va rebre el senyor alcalde, Francesc Bonet. Vam tenir una conversa amb ell i va anar contestant les preguntes que havíem preparat. A continuació ens va ensenyar els despatxos on treballen els tècnics. La tècnica de medi ambient,  ens va explicar com fer una ampolla per atrapar la vespa asiàtica, que perjudica el nostre entorn natural. Abans de marxar, vam sortir al balcó de l’Ajuntament! Finalment a la porta principal ens vam fer una foto tots junts i el senyor alcalde ens va donar uns pins amb l’escut de Santa Eulàlia.

Vam caminar amunt fins a la Biblioteca on ja ens esperaven. La Belén ens va explicar com estan ordenats els llibres, n’hi ha tants! I també com els podem demanar i tenir-los a casa. L’Olga ens en va presentar alguns de molt bonics i per això tenim ganes de tornar-hi.

A Canal SET vam veure com funciona la televisió. En Pere i la Mireia ens van deixar fer una pràctica al plató. Vam recitar el poema del poble.

Després vam seguir el camí cap a Sant Simple. Allà vam dinar i vam poder jugar molta estona.

Vam caminar molt!  Ens ho vam passar molt bé!