Cadàvers Exquisits 2n

Aquest curs, els nens i nenes de 2n estem participant en un projecte anomenat “Cadàvers exquisits”. És un projecte en línia promogut per projectes amb espurna. És un joc inventat pels surrealistes que consisteix en fer un dibuix de manera col·lectiva. Aquest projecte l’estem treballant des de l’àrea de plàstica i informàtica.

Durant el 1r trimestre vam estar treballant per tal de poder elaborar uns dibuixos finals, els quals hem enviat a diverses escoles per tal de que aquells alumnes acabin el nostre dibuix.

Ara hem rebut els dibuixos de les altres escoles i ens va fer molta il·lusió obrir cadascun dels sobres i veure quines pistes ens havien enviat.

Algunes pistes eren força difícils, però amb la nostra imaginació i creativitat hem començar a completar els dibuixos i ens estan quedant força bé i originals!

Quan els tinguem acabats els juntarem amb l’original de l’altre escola i segur que queden uns dibuixos divertits i surrealistes.